Jak si udělat čas na fyzickou aktivitu a zlepšit svou kondičku

V dnešní hektické době je těžké najít si čas sám pro sebe, natož ještě na sport. Ráno vstanete, odjedete do práce, vrátíte se, někdo musí uklidit, uvařit večeři, vyvenčit psa, atd. No prostě na cvičení nezbývá čas. Ale řekněme si upřímně, jednu z hlavních rolí, hraje lenost.
Příprava na běh
Nebuďte líní
Lenost je nepřítel, nenechte ji vyhrát. Vidina sednutí na kanape a koukání na televizi je lákavá, ale právě jí se chceme vyhnout. Když přijedete z práce a zvládnete vše, co potřebujete, jděte, místo na gauč, na podlahu a udělejte si jednoduchý kruhový trénink. Na internetu je jich spousta.
Přivstaňte si
Rčení „Ranní ptáče, dál doskáče,“ u nás platí dvojnásob. Nastavte si budík o 20 minut dříve a udělejte něco pro svoje zdraví a dobrý pocit. Navíc, ranní rozcvička zvýší vaši produktivnost během dne a usnadní ranní úkony.
Omezte nepotřebné činnosti
V tomto bodě vám nemohu příliš radit. Je na vás, kterou činnosti uznáte za nepotřebnou. Jestli odpolední káva, nebo chvilka odpočinku před večeří.
Zkombinujte cvičení s jinou činností
Máte psa? Jděte s ním ven, ale místo chození běžte. Musíte naštípat dříví? Směle do toho, je to pohyb výhodný pro vaše tělo i v rámci cvičení. Můžete si zpestřit například i domácí práce, nebo vaření. Udělejte si 10 dřepů po každém otočení řízku. Možností je více než mnoho.
Cvičení břišních svalů
Když něco chcete dělat, vždy se najde čas
Toto je nejdůležitější bod ze všech. Dal jsem vám pár rad, jak si najít volný čas na cvičení, ale hlavně musíte chtít. Pak si najdete čas i bez mých rad. Chcete cvičit? Chcete udělat něco pro své tělo? Tak jeďte rovnou z práce do posilovny a buďte tam alespoň hodinu. Nemyslete na to, co budete muset dělat, až se vrátíte domů.  Jestli to všechno nestihnete, tak půjdete o hodinu déle spát. Pamatujte, nic není zadarmo i vaše tělo si žádá vaši péči i za cenu hodiny spánku.

Jak si udělat čas na fyzickou aktivitu a zlepšit svou kondičku
Přesunout se na začátek